خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ارتقای سطح بهره‌مندی از آب در ۹۴۵ روستای سیستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۳۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به بازنگری طرح جامع آبرسانی و ارتقای سطح بهره‌مندی از آب در ۹۴۵ روستای سیستان گفت: این طرح که در قالب ۵ ناحیه فشاری انجام خواهد شد، موجب رفع مشکل افت فشار و قطعی آب روستاها می‌شود.

به گزارش ایلنا  "علیرضا قاسمی"، با بیان اینکه در دهه ۷۰ برای تمامی روستاهای سیستان شبکه آبرسانی انجام، اما سرانه آبی و ضریب رشد جمعیت تحت پوشش واقعی پیش‌بینی نشد، افزود: این موضوع به دلیل قطر پایین لوله در فصول گرم سال موجب افت فشار و قطعی آب در شهرستان‌های منطقه سیستان می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور حل مشکل، مطالعات مهندسی مجدد و بررسی طرح انجام و هم‌اکنون اجرای خطوط انتقال اصلی بر مبنای ۵ ناحیه فشاری در حال اجرا است.

قاسمی ابراز امیدواری کرد، با همت و همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیروی زمینی سپاه قدس استان به عنوان معین، عملیات اجرایی طرح در مدت تعیین شده در قرارداد محرومیت‌زدایی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

این گزارش حاکی است، با پیگیری‌های انجام شده، سیستان و بلوچستان بیش‌ترین سهم را از طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو به خود اختصاص داده است که تحقق این مهم حاصل درایت و دغدغه مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان و نگاه ویژه وزارت نیرو برای رفع مشکل کم‌آبی روستاهای سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز