خبرگزاری کار ایران

ارائه تسهیلات ویژه برای بهره مندی از خدمات آموزشی دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۷۷۲

رئیس دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان از ارائه تسهیلات ویژه برای بهره مندی از خدمات آموزشی دانشگاه شهرداری و دهیاری استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا محسن غفاری مقدم در نشست خبری بعد از ظهر امروز اظهار داشت: دانشگاه شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه ای برای پذیرش دانشجویان به ویژه متقاضیان ساکن در روستاها در نظر دارد.

 رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری استان در ادامه گفت: رشته‌های مختلف را بر حسب اعلام نیاز شهرداری‌ها و دیگر ارگان ها تدوین می‌کنیم و این مسئله‌ای است که سبب می‌شود دانشجویان ما امکان پیدا کردن شغل مرتبط خود را داشته باشند، برای مثال رشته هایی نظیر اطفای حریق و امداد سوانح ازجمله تخصص هایی است که نیاز اصلی بخشی از پرسنل مدیران حوزه شهری را تشکیل می دهد.

غفاری مقدم عنوان کرد: تقریبا  ۱۰۷۳ ساعت  دوره آموزشی برای شهرداری های استان برگزار کردیم . همچنین در سال جاری برای کارکنان شهرداری‌های استان نیز ۴۰ دوره  برگزار شده است.

وی در ادامه گفت:  برای کارکنان دهیاری‌های استان از جمله دهیاران، مسئولین مالی و آتش‌نشانان روستاها چندین دوره از ابتدای سال جاری برگزار شده است. اخیرا نیز رویداد آموزشی آشنایی با تکنولوژی های نوین آتش نشانی با همکاری منطقه آزاد در چابهار برای شهرداری استان برگزار شده است.

این مسئول در ادامه گفت: مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان بیش از ۴۸۰ دانشجو فعال داشته که در بهمن ماه نیز  با ظرفیت محدود دانشجو خواهد پذیرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز