خبرگزاری کار ایران

خدابخشی اعلام کرد؛

تامین کالا‌های اساسی و دارو، اولویت اصلی بودجه سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۵۷۴

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: تامین کالا‌های اساسی، دارو و لوازم مورد نیاز وزارت بهداشت باتوجه به شرایط کرونایی کشور، اولویت این کمیسیون و مجلس شورای اسلامی برای بودجه سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی، نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: به محض اینکه دولت در موعد مقرر بودجه سال آینده کل کشور را تقدیم مجلس کند، در کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهاد‌هایی در این زمینه ارایه خواهیم داد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بودجه سال ۱۴۰۰ تراز عملیاتی بودجه را بهبود بخشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: سعی می‌کنیم که هزینه‌های کشور را از محل درآمد‌های مالیاتی تامین و اتکا به درآمد‌های نفتی را کمتر کنیم.

خدابخشی افزود: همچنین سعی خواهیم کرد که در بودجه سال ۱۴۰۰، طرح الزام دولت به تامین کالا‌های اساسی که در مجلس شورای اسلامی برای ۶ ماهه دوم سال جاری به تصویب رسید، برای سال آینده با جامعه هدفی که قابلیت اجرا داشته باشد را در کمیسیون مورد بررسی قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه از تصویب برخی از احکام مورد نیاز برای اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: این طرح به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و پس از آغاز جلسات علنی مجلس در دستور بررسی قرار می‌گیرد.

خدا بخشی تصریح کرد: این احکام جهت تسریع در کار، طی یک نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون برای اعمال در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز