خبرگزاری کار ایران

سردار سپهر:

موفقیت‌های انقلاب ناشی از مدیریت جهادی است/ باید گفتمان جهادی را در بین کارگزاران نظام گسترش دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۸۵

پنجمین همایش سراسری مدیریت جهادی به همت انجمن مدیریت جهادی عصر امروز در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار محمدحسین سپهر در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مدیران و مسئولان حاضر در این همایش گفت: مخاطبانی که پیام این همایش را دریافت می‌‌کنید، به هوش باشید که اطاعت از راهبردهای شفابخش امامین انقلاب و به ویژه مقام معظم رهبری را داشته باشیم که تنها راه برون‌‌رفت از مشکلات و گذشتن از بن‌‌بست‌‌ها و توسعه را در گرو حاکمیت فرهنگ و مدیریت جهادی می‌دانند و گفتند مدیریت جهادی سرنوشت ماست.

وی ادامه داد: ما اگر گوش به حرف رهبرمان باشیم همانند موفقیت‌‌هایی که طی چهار دهه گذشته به دست آوردیم، امروز هم با توجه به تنگناهایی که دشمن بر سر ما قرار داده جز با مدیریت جهادی امکان عبور نداریم.

این مقام نظامی با بیان اینکه خداوند مدیریت جهادی را به پیامبران هم توصیه کرده اظهار داشت: ما هم در انقلاب خود اگر شاهد موفقیت‌‌هایی بوده‌‌ایم، ناشی از مدیریت جهادی بوده است. باید گفتمان جهادی را در بین کارگزاران نظام گسترش دهیم چون نسخه درمان ما همین است. برخی دوستان می‌‌گویند که چرا بنده با لباس نطامی در یک انجمن مردم نهاد حضور دارم اما بنده تنها فرد نظامی در هیات امنا هستم که این لباس هم لباس ناامید کردن دشمن در انقلاب بوده است.

سپهر با ابراز تاسف از اینکه دانشگاه‌‌ها و دستگاه‌‌های ما در این عرصه کوتاهی کردند، تصریح کرد: تنها تشکل مردمی که سعی دارد مدیریت جهادی را گفتمان‌‌سازی کند همین انجمن است. امیدواریم این مهم در دستورکار مدیران ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز