خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در تذکر شفاهی:

اقلیت انگشت‌شماری در حکم ستون پنجم بیگانگان سودای نابودی ایران را دارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۷۶۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این جنگ نابرابر، متاسفانه و براساس گزارش ها و شواهد مسجل است که اقلیت انگشت شمار در حکم ستون پنجم بیگانگان در سر، سودای نابودی ایران دارند و به تلاطم بازار ارز، سکه و اقتصاد دامن زده اند و بر چالش اقتصادی و آتش هرج و مرج و بی ثباتی به منظور سودجویی و کسب مال حرام و ناکارآمدی دولت می دمند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با قدردانی از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: آقای رئیس جمهور شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در ماه‌های اخیر نشان از ورود به جنگ اقتصادی را می دهد که فشار آن بر تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر ضعیف و آسیب پذیر از جمله کارگران و کارمندان و حتی کسبه بازار تحمیل کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار این جنگ نابرابر، متاسفانه و براساس گزارش ها و شواهد مسجل است که اقلیت انگشت شمار در حکم ستون پنجم بیگانگان در سر، سودای نابودی ایران دارند و به تلاطم بازار ارز، سکه و اقتصاد دامن زده اند و بر چالش اقتصادی و آتش هرج و مرج و بی ثباتی به منظور سودجویی و کسب مال حرام و ناکارآمدی دولت می دمند.

وی با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت، گفت: تیم اقتصادی دولت نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد و با وجود تخصیص ارز دولتی به برخی صنایع و خدمات، با اهمال کاری در نقش نظارتی، اجازه شکل گیری سوداگران در بازارهای مختلف از جمله بازار بورس را داده است، به نحوی که شاهد افزایش قیمت ۵۰ درصدی صنعت آلومینیوم و افزایش نارضایتی در ساخت و سازها هستیم.

ذوالقدر با بیان اینکه با سکوت، نباید جنگ اقتصادی را از چاله به چاه تبدیل کرد، اظهار داشت: پیش از عمیق تر شدن دوران جنگ اقتصادی با مردم شفاف و صریح صحبت کنید و ترکیب تیم اقتصادی را تغییر دهید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور با هماهنگی رئیس مجلس در جلسات علنی مجلس حاضر و پاسخگوی سوالات مردم و نمایندگان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز