خبرگزاری کار ایران

دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی:

دولت‌های اسلامی با انتقال سفارت آمریکا به تل آویو مقابله کنند/ صهیونیست‌ها به دنبال از بین بردن هویت فلسطین هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۶۱

دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی گفت: ملت‌های اسلامی باید به شدیدترین شکل ممکن با اقدام آمریکا در انتقال سفارت به تل‌آویو مقابله کنند و در کنار مردم فلسطین باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود ارول قلیچ در جریان نشست کمیته دائمی فلسطین در بین‌المجالس اسلامی، ضمن تشکر از علی لاریجانی و مسئولان ایران برای برگزاری این نشست گفت: این اجلاس در آستانه روز نکبت برگزار می‌شود. اهمیت و معنای این تاریخ و این رویداد بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه امروز نیز آمریکا می‌خواهد در چنین تاریخی شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد چالش در دنیای اسلام، نقض حقوق مردم فلسطین و کرامت مسلمانان جهان اسلام هستند. مطابق همه قطعنامه‌های تصویب شده در کنفرانس‌های اسلامی باید موضوع فلسطین به عنوان یک اولویت مورد توجه مسلمانان و پشتیبانی و حمایت آنها قرار گیرد. امروز نیز لازم است همه از مردم فلسطین حمایت کنیم.
دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن هویت فلسطین هستند، تصریح کرد: امروز آنها تمامی قوانین بین‌المللی را نادیده گرفته‌اند. ما می‌خواهیم مردمان جهان اسلام و آزادیخواه جهان با این تصمیم دولت آمریکا درباره قدس مقابله کرده و آن را محکوم کنند.
قلیچ افزود: ما به شدت آمریکا را محکوم می‌کنیم. دولت‌های اسلامی باید به شدیدترین شکل ممکن این اقدام آمریکا را محکوم کرده و با آن مقابله کنند، همچنین از حقوق مردم فلسطین حمایت کنند. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز