خبرگزاری کار ایران

بیانیه مجمع اسلامی مدافعان عدالت؛

آسمان و زمین غزه امروز به رنگ خون است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۷۴

مجمع اسلامی مدافعان عدالت در بیانیه خود ضمن دعوت مردم ایران اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، آورده است که امروز آسمان و زمین غزه به رنگ خون است، خونی که منشعب از جان دادن کودکان و زنان بی دفاع این ملت است.

مجمع اسلامی مدافعان عدالت با صدور بیانیه ای، جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مجمع اسلامی مدافعان عدالت در این بیانیه ای آورده است: امروز شاهد اوج ددمنشی رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل علیه زنان و کودکان ملت مسلمان فلسطین هستیم، جنایتی که بی شک در فکر و یاد تاریخ بشریت برای همیشه باقی خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: مجامع بین المللی و به اصطلاح مدافع حقوق بشری، دوباره سکوتی معنادار در برابر نسل کشی های سفاکان روزگار پیشه کرده اند که این خود، دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

مجمع اسلامی مدافعان عدالت در این بیانیه تاکید کرد: آسمان و زمین غزه امروز به رنگ خون است، خونی که منشعب از جان دادن کودکان و زنان بی دفاع این ملت است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: شرارات و خوی وحشیگیری رژیم شرور و نامشروع اسرائیل به جایی رسیده است که بیمارستانها، مدارس، پناهگاهها و… را هدف آماج شدیدترین بمباران های خود قرار می دهد.

مجمع اسلامی مدافعان اسلامی در پایان این بیانه ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، آورده است: بی شک تاریخ همانند گذشته جواب تجاوزگری های رژیم غاصب اسرائیل را خواهد داد. انشاالله

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز