خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

با افرادی که دست به اسلحه شوند، برخورد قاطع می‌کنیم/ از جامعه‌ای که دچار اختلالات اقتصادی باشد، نمی‌توان انتظار فرهنگ عبودیت داشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۹۹

وزیر اطلاعات با اشاره به مواردی از همکاری بخش خصوصی با دستگاههای اجرائی و وزارت اطلاعات در پیگیری معضلات، گفت:از جامعه‌ای که دچار ناامنی و اختلالات اقتصادی باشد، انتظار فرهنگ عبودیت نمی‌توان داشت و در آن ایمان و دین‌گریزی شکل می‌گیرد و اگر بخواهیم فرهنگ عبودیت ارتقا یابد باید آرامش در جنبه‌های مختلف ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی روز یکشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید اطلاعات مازندران در جلسه شورای اداری استان در ساری افزود: باید با راهکارهای پیشگیرانه، از بروز تخلفات جلوگیری کرد.

وی امنیت موجود در کشور را مرهون تلاش و همدلی یکایک مسئولان بویژه شورای تامین دانست و اظهار داشت: همه مسئولان به صورت همسو برای ارتقا استان و رضایت مردم و رهبر در تلاشند و امیدواریم خداوند در این مسیر ما را یاری کند.

وزیر اطلاعات افزود: از جامعه‌ای که دچار ناامنی و اختلالات اقتصادی باشد، انتظار فرهنگ عبودیت نمی‌توان داشت و در آن ایمان و دین‌گریزی شکل می‌گیرد و اگر بخواهیم فرهنگ عبودیت ارتقا یابد باید آرامش در جنبه‌های مختلف ارتقا یابد.

علوی گفت: شکوفایی اقتصادی نیز در گرو امنیت پایدار است و اگر امنیت و سلامت درجامعه وجود داشته باشد، شاهد ارتقا رشد اقتصادی خواهیم بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید برای امنیت اقتصادی بر فساد اقتصادی چشم پوشاند، افزود: جامعه باید از امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاری برخوردار باشد.

علوی با تاکید بر این نکته که حمایت از سرمایه گذاری به معنای حمایت از سرمایه داران نیست، گفت: اسلام با داشتن سرمایه از طریق حلال مخالفتی ندارد و حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع از پیش پای سرمایه گذاران و به وجود آوردن سلامت در دستور کار قرار دارد.

ویز اطلاعات افزود: از وظایف اصلی وزارت اطلاعات ایجاد امنیت سرمایه گذاری و در کنار آن ارتقا امنیت اداری است.

وی همچنین به ارتقا امنیت در بخش‌های علمی، حوزوی، صنعتی و قومی اشاره کرد و گفت: وظیفه حکومت تامین امنیت برای آحاد جامعه است.

وزیر اطلاعات افزود: ما موظف به تامین امنیت هستیم و اگر افرادی دست به اسلحه شوند با آنان برخورد قاطع می‌کنیم.

علوی گفت: امنیت موجود در جامعه نعمتی است که باید شکر گذار آن باشیم و از نیروهایی که پدید آورنده این امنیت هستند قدردانی می‌کنیم.

وزیر اطلاعات همچنین در پایان این جلسه با قدردانی از تلاش‌های «سبحانی» مدیرکل سابق اطلاعات مازندران، «امیری» را به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز