خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی اتخاذ شد:

تصمیم هیأت‌‌رئیسه جمنا درباره نام‌نویسی نامزدها/ نشست چهارشنبه شورا با حضور نامزدها

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۰۸

هیات رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصمیم‌گیری درباره ثبت‌نام کاندیداهایش در انتخابات ریاست جمهوری را به روز چهارشنبه موکول کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است: 

هیات‌رییسه شورای مرکزی این جبهه تصمیم‌گیری درباره تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از میان کاندیداهای جبهه را به‌روز چهارشنبه موکول کرد. این تصمیم در آخرین نشست هیات رییسه که دوشنبه شب برگزار شد اتخاذ گردید. 

در این جلسه که‌تعدادی از اعضای شورای مرکزی هم حضور داشتند، مقرر گردید از آنجا که تصمیم‌گیری درخصوص تعداد و ترکیب نامزدهای جبهه مردمی برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی برعهده شورای مرکزی است، این موضوع پس از مشورت با نامزدهای جبهه، در نشست روز چهارشنبه شورا که با حضور نامزدها تشکیل می‌شود، مورد بحث قرار گیرد. از این‌رو ثبت‌نام نامزدهای جبهه مردمی به روزهای آتی موکول می‌شود. در این جلسه از تلاش و همراهی و سعه‌صدر نامزدهایی که در مجمع اخیر جبهه مردمی در ترکیب پنج نفره قرار نگرفتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد و از اعلام آمادگی آنان برای کمک به نامزد نهایی که نشان از روحیه انقلابی و پایبندی به تعهدات دارد، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز