خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در تشریح اقدامات سال ۹۵:

بیش از ۴.۲ میلیون نفر از آب شرب مناسب برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۹۴

وزیر نیرو گفت: بیش از ۲ هزار روستا شبکه مناسب آب شرب نداشتند که به آن ها آبرسانی انجام شده است و بیش از۴.۲ میلیون نفر از آب شرب برخوردار شده اند.

به گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان(وزیر نیرو) صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران در حیاط هیات دولت گفت: سرلوحه فعالیت هایی که به وزارت نیرو در سال ۱۳۹۵ محول شد تحقق وظایف در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده است.در هفده پروژه اقدامات لازم را انجام داده ایم و در بعضی از موارد از اهداف پیشی گرفته‌ایم.

او با اشاره به وعده بهره برداری از ۱۴ سد در سال جاری تاکید کرد: از ۱۵ سد در سال جاری بهره برداری شده است؛ همچنین وعده داده شده بود ۲هزار مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود که به ۲۲۰۰ مگاوات رسیده است.

چیت چیان افزود: در بحث آبرسانی به روستاهای فاقد آب نیز باید بگویم که بیش از  ۲ هزار روستا شبکه مناسب آب شرب نداشتند که به آن ها آبرسانی انجام شده است و بیش از۴.۲ میلیون نفر از آب شرب برخوردار شده اند.

وزیر نیرو در ادامه گفت: در رابطه با کاهش تلفات شبکه توزیع  برق اقدامات خوبی انجام شده است؛ همچنین در رابطه با نصب کنتورهای هوشمند در شبکه توزیع برای مشترکین و در چاه های کشاورزی اقدامات موثری انجام شد ه است و امیدوارم  در سال آینده نیز این برنامه ها پیگیری شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز