خبرگزاری کار ایران

حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

کاندیداها به جای تخریب دیگران از کارهای مثبت خود بگویند/ موتلفه در مورد نامزدی بقایی اظهارنظر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۶۵

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: پیش از اینکه جبهه مردمی اعلام موجودیت کند، موتلفه میرسلیم را به عنوان نامزد موتلفه معرفی کرد و از قرار گرفتن او در لیست جبهه مردمی بی‌اطلاع نبودیم.

 محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه از اضافه شدن ظرفیت‌های جدید به  مجموعه اصولگرایی استقبال می‌کنیم، گفت: هیچ‌گونه مخالفتی با تشکیل ظرفیت‌ها و جبهه‌های جدید در جریان اصولگرایی نداریم  و معتقد هستیم، باید افزایش ظرفیت اصولگرایی کار مثبتی تلقی شود.

او با اشاره به قرار گرفتن نام مصطفی میرسلیم در لیست ۲۱ نفره جمنا، بیان کرد: پیش از اینکه جبهه مردمی اعلام موجودیت کند،  موتلفه میرسلیم را به عنوان نامزد موتلفه  معرفی کرد و از قرار گرفتن او در لیست جبهه مردمی بی‌اطلاع نبودیم. 

حبیبی تاکید کرد: جزو واجبات سیاسی است که تشکل‌های سیاسی و نامزدها  و شخصیت‌های اثرگذار کشور در رابطه با گستردگی مردم در انتخابات اظهارنظر مثبت داشته باشند.

او در ادامه افزود: در رقابت‌های انتخاباتی ضروری است که اخلاق اسلامی رعایت  شود و هیچ فردی قصد تخریب فرد دیگر را نداشته باشد و همچنین  علیه کسی دروغ نگویند و اتهام بی مورد به کسی نزند و به جای  تخریب دیگران نامزدها از  کارهای مثبت خود بگویند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: کسانی که تخلف  می‌کنند براساس قوانین باید با آنها برخورد شود و معتقدم  قانون‌مداری می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند و در مورد افراط و تفریط و آنچه خلاف قانون باشد، قانون‌گذار ساز و کار لازم را پیش‌بینی کرده و باید بر اساس موازین قانونی با کسانی که تخلف می‌کنند برخورد شود.

دبیرکل موتلفه درباره اینکه با توجه به اعلام حضوربقایی هدف از این حضور چیست، گفت: در موتلفه بنای اظهارنظر در مورداین موضوعات را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز