خبرگزاری کار ایران

کدخدایی به ایلنا خبر داد؛

ارجاع اصلاحیه قانون انتخابات شوراها به مجلس برای رفع ایرادها/ فرصت بررسی طرح رجل‌سیاسی فراهم نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۷۹

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی که به شورای نگهبان ارجاع داده شد، دارای ایرادهایی بود که طبیعتا به مجلس ارسال خواهد شد.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد بررسی طرح رجل سیاسی در شورای نگهبان گفت: هفته گذشته بنا بود که موضوع رجل سیاسی مورد بررسی قرار گیرد اما  به دلیل اینکه تعداد دستور کارها زیاد بود فرصتی دست نیافت تا این امر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و به هفته‌های آینده موکول شد ما در این جلسه بررسی مصوبات مجلس را پیگیری کردیم.

او تاکید کرد: بررسی طرح رجل سیاسی در دستور کار قرار دارد و در اولین فرصت نیز آن را بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در مورد قانون انتخاب شوراهای شهر و روستا و زمان ثبت این انتخابات گفت: مصوبه اصلاح قانون شوراها  که به شورای نگهبان ارجاع داده شد، دارای ایرادهایی بود که طبیعتا به مجلس ارسال خواهد شد تا اصلاحات را انجام دهند و بعداز انجام این موارد ما اظهارنظر خواهیم کرد.

او خاطر نشان کرد: من هیچ‌گاه در مورد زمان ثبت‌نام‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهارنظری نکرده‌ام و اخباری که از سوی من منتشر می‌شود، درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز