خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان:

شورای اسلامی شهرستان باید به مشکلات روستاها بیشتر بپردازد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۰

رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان گفت: شهرها، متولی بسیار دارد لذا شورای اسلامی شهرستان باید با تمرکز بر روستاها عمل کند و با پاسخگو نمودن مسئوولین ادارات به آنها توجه بیشتر داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قوچان گفت: شهر‌ها، متولی بسیار دارد لذا شورای اسلامی شهرستان باید با تمرکز بر روستا‌ها عمل کند و با پاسخگو نمودن مسئوولین ادارات به آن‌ها توجه بیشتر داشته باشد.

به گزارش ایلنا، اسداله قاسمی در نخستین نشست خبری چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان قوچان افزود: ضمن آنکه شهر‌های قوچان و باجگیران برای ما از جایگاه و اولویت ویژه‌ای برخوردار است، اما توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت‌های روستا‌های قوچان نیز باید اولویت نخست ما باشد.

عضو شورای شهر قوچان گفت: این دوره شورای اسلامی شهرستان از توان تخصصی و پویایی خوبی برخوردار است بطوریکه اکثر اعضای آن دارای تحصیلات کار‌شناسی و بالا‌تر می‌باشند و از نظر سنی هم بیشتر آنان در سنین کمتر از ۵۰ سال هستند.

عضو شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: اعضا شورای جدید شهرستان قوچان شامل دو عضو از شورای شهر قوچان و یک عضو از شورای شهر باجگیران و دو عضو نیز از شوراهای بخش‌های مرکزی و باجگیران قوچان هستند.

قاسمی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی در پیگیری امور باید اصولی و بر اساس قانون و طرح و برنامه اصولی و مطالعه شده عمل کنیم.

نماینده شورای استان در شورای عالی استان‌ها گفت: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین شوراهای شهر و روستا و شهرستان با فرماندار جدید آقای قامتی و نماینده شهرستان آقای شوشتری وجود دارد که باید از این ظرفیت و توان در کنار ظرفیت شوراهای اسلامی برای توسعه شهرستان در دولت جدید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه انتظارات مردم همواره با سطح اختیارات شورا‌ها همخوانی ندارد، افزود: باید تلاش کنیم تا حد امکان بر مبنای قانون به مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود و البته از فضای بوجود آمده و پتانسیل‌های شهرستان همچون محصولات کشاورزی و دامی آن و همچنین ظرفیت بر سر راه زائران امام رضا قرار گرفتن این شهرستان ‌‌نهایت استفاده را کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز