خبرگزاری کار ایران

کولایی:

باید مزایای این انتخاب را به مردم ایران و منطقه نشان دهیم

استاد دانشگاه تهران گفت: در شرایط فعلی که خاورمیانه با گسترش تحجرگرایی به نام دین روبروست، کشور ما به یک الگو در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهه کولایی در همایش هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم که با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و محمدرضا عارف برگزار شد، عنوان کرد: نمایندگان منتخب تهران با نتیجه الگوی مردم سالاری دینی انتخاب شده‌اند. ما معتقدیم استفاده از همه نهادهای مدنی جامعه برای ارتقای مطالبات مردم لازم است.

او مساله رد صلاحیت شده‌ها را در این نتیجه موثر دانست و گفت: این افراد پس از رد صلاحیت یک جا ننشسته و با ارائه لیست جایگزین به فرآیند اعتدلال و تحول صحیح اجتماعی از طریق حضور پای صندوق‌های رای رونق بخشیدند. اینک بر عهده همه ماست که با پل زدن بین واقعیت‌ها و آرمان‌ها در این مسیر پیش برویم و مزایای این انتخاب را هم به مردم ایران و هم به مردم منطقه نشان دهیم.

کولایی ادامه این راه را مستلزم همکاری و همراهی مردم خواند و گفت: خوشبختانه جریان اصلاحات در این انتخابات اشتباهات گذشته را تکرار نکرد.

این استاد دانشگاه افزود: ‌در شرایط فعلی که خاورمیانه با گسترش تحجرگرایی به نام دین روبروست، کشور ما به یک الگو در منطقه تبدیل شده است. ایران صد سال است که برای دموکراسی تلاش می‌کند و انقلاب اسلامی هم الگوی مردم‌سالاری دینی را مورد توجه قرار داد.

 

کد خبر : ۳۵۴۸۴۴