خبرگزاری کار ایران

حسینی در حاشیه جلسه هیات دولت:

از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۹۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز