خبرگزاری کار ایران

آیت الله مکارم‌ شیرازی:

مردم به صورت همه جانبه از نیروهای نظامی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۰۲

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی مردم ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیرو‌های نظامی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در حمایت از عملیات «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ.
(توبه، آیۀ ۱۴)

عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه، مایۀ سربلندی، عزت و خشنودی مسلمانان جهان گردید.

بی تردید مردم عزیز ایران، قدردان این عملیات قاطع و غرورآفرین بوده، همواره در کنار مجاهدان و لشکریان اسلام تا شکست مستکبران و نابودی ظلم و ستم، پایداری خواهند نمود.

اینجانب به سهم خویش از همۀ این غیورمردان تشکر و قدردانی نموده، مردم عزیز ایران را به هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان و حمایت همه جانبه از نیرو‌های نظامی دعوت می‌نمایم که إن شاء الله پیروزی نهایی از آن اسلام است.

(أَلا إِنَّ نَصْرَ اللهِ قَرِیبٌ)

قم - ناصر مکارم شیرازی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز