خبرگزاری کار ایران

شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۹۰

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی پاسخ ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی دانست که روحیه و اراده جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن پیام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی پاسخ ایران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بویژه دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس یا رسول الله و در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران انجام شد، موجی از شادی و عزت و افتخار را در میان مردم ایران عزیزمان و کشورهای اسلامی به همراه داشت.

پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت‌ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان‌کننده عمل خواهد کرد.

عبور پرنده‌های بدون‌سرنشین و موشک‌های کروز و بالستیک از دفاع عمیق و چندلایه صهیونیست‌ها و اصابت به هدف‌های ازپیش‌ تعیین‌شده، نشان از نبوغ و هوشمندی متخصصان نظامی کشورمان دارد که بر ائتلاف هوایی اسرائیل و حامیانش غلبه کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر آنکه مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم فلسطین بود که سال‌هاست برای آزادی سرزمین‌شان از چنگال رژیم خبیث صهیونیستی، مبارزه و مجاهدت می‌کنند، باعث تقویت روحیه و استحکام اراده رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه به‌ویژه گروه‌های حماس و جهاد اسلامی در فلسطین خواهد شد.

درود و رحمت خداوند بر ارواح شهیدان تاریخ‌ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم که با رشادت‌های تاریخ‌سازشان برای مردم ایران عزت و امنیت به ارمغان آوردند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز