خبرگزاری کار ایران

جزئیات حمله تروریستی در محور سوران - مهرستان + اسامی شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۴۷

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از شهادت پنج تن از ماموران فراجا در درگیری با اشرار مسلح در سیب و سوران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرحمتی در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعتی پیش تعدادی از اشرار مسلح منطقه به تیم گشت نیرو‌های فراجا در حین ماموریت سرکشی از منطقه در محور مواصلاتی سوران - مهرستان حمله کردند.

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری پنج تن از نیرو‌های فراجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک مامور دیگر زخمی شد.  

وی افزود: الان عملیات برای پیدا کردن این اشرار مسلح توسط دستگاه‌های امنیتی ادامه دارد.

مرحمتی در پاسخ به این سوال که آیا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است، گفت: گروهک جیش الظلم بر عهده گرفته است اما این گروه برای اینکه خودش را بزرگ کند هر اتفاقی در منطقه توسط گروه های مواد مخدر یا اشرار می افتد سعی میکند برای بزرگنمایی خود، آن رد به نام خود تمام کند. اما این مساله مورد تایید ما نیست.

وی گفت: این اتفاق در بیرون شهر و منطقه سیب_ سوران و در حوزه سراوان بوده است. گشت در حال ماموریت از محلی به محل دیگر بوده و نیروهای ما در واقع بیرون از شهر بودند.وقتی این حادثه پیش آمده مردم خود را به آن محل رسانده اند اما با شهر فاصله داشته است.

مرحمتی در مورد ضرورت تجهیز نیروهای حافظ امنیت در این منطقه گفت: این مساله، در دستور کار قرار گرفته که یکسری تجهیزات تهیه کنند اینجا منطقه‌ای است که برخی دشمنان ما به آن نظر دارند و میخواهند اینجا را ناامن نشان دهند هوشیاری نیروهای مت باعث شده جلکی خیلی از حوادث را گرفته اند اقدامانی هم بوده که پیشدستانه با این گروه‌ها برخورد شده ما انها را خیلی اعلام نکردیم اینطور نیست که نیروهای ما ضعیف عمل کنند.

بر اساس اعلام منابع محلی محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

یکی از مجروحان به‌علت شدت جراحت جهت درمان به یکی از نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه اعزام و در حال مداواست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز