خبرگزاری کار ایران

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۵۸

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

به گزارش ایلنا، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حکم حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، با حفظ سمت به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

در متن حکم رئیس قوه قضاییه آمده است: نظر به توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در مناصب مختلف قضایی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سخنگوی قوه قضاییه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همدلی همکاران در انجام امر خطیر اطلاع‌رسانی و برقراری تعامل مناسب میان جامعه و دستگاه قضایی و پاسخگویی به افکار عمومی موفق و موید باشید. 

جهانگیر دانش آموخته رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. علاوه بر تخصص در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی، در رشته مدیریت استراتژیک نیز در مقطع PHD تحصیل کرده و دارای دکترای مدیریت استراتژیک و استادیار دانشگاه است. 

از جمله فعالیت‌های علمی جهانگیر علاوه بر شرکت در کنفرانس‌ها و داشتن تالیفات علمی، استاد داور و راهنما و استاد مشاور ده‌ها رساله در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی و استاد مدعو دانشگاه‌های تهران از جمله علوم قضایی خدمات اداری در مقطع کارشناسی، خوارزمی در مقطع کارشناسی، شهید مطهری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه عالی دفاع ملی در مقاطع دکتری از سال ۷۹ تاکنون بوده است. 

از مهم‌ترین سوابق قضایی اجرایی وی می‌توان به قاضی دیوان عالی کشور، سرپرستی دادسرای کارکنان دولت، مشاور رئیس قوه قضاییه، ریاست دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز