خبرگزاری کار ایران

پیام دریادار سیاری به رئیس سازمان انرژی اتمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۸۷۳

امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی خطاب به مهندس محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس محمد اسلامی
ریاست محترم سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

فرا رسیدن بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای را به جنابعالی، مدیران خدوم و دانشمندان فرهیخته این فناوری راهبردی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید این روز؛ نماد دیگری از عزت، افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان بارزی از ایستادگی ملت‍های مظلوم و عدالت‍خواه جهان در برابر مستکبران و زورگویان عالم است که ندای مقاومت و آزادی خواهی را در اقصی نقاط جهان طنین انداز کرده اند.
در بیانیه گام دوم انقلاب و نظر به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص لزوم برخورداری کشور از علم و فناوری‍های نوین،  نیل به فناوی هسته‌ای و تلاش برای گسترش و پیشرفت آن می بایستی به صورت یک ضرورت انکارناپذیر در کشور مورد توجه قرار گیرد که یقیقناً این مهم باعث عزت و غرور ملی‌، افزایش روحیه خودباوری و قدرت نرم کشور، توسعه مرزهای ژئوپولتیکی و بهبود مدیریت و حکمرانی مطلوب در تعاملات داخلی و خارجی خواهد شد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هسته‌ای، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پیشرفت علمی و اقتدار ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز