خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

آقایان برای افزایش جرائم رانندگی راه درست و قانونی را نرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۷۴

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: ما باید به آقایان اعلام کنیم اگر لازم است افزایشی در مورد نرخ‌ها انجام شود آن هم جرائم راهنمایی و رانندگی، حتما باید براساس قانون انجام شود. آقایان راه درست و قانونی را نرفتند.

کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره افزایش جرائم رانندگی و این‌که برخی گلایه می‌کنند که وقتی حقوق‌ها و دستمزدها طبق تورم بالا چرا مبالغ این جرائم این میزان افزایش داشته است، گفت: طرح این مساله خارج از موضوع است، برای این‌که آقایان راه درست و قانونی را نرفتند و این نباید مطرح شود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: ما باید به آقایان اعلام کنیم اگر لازم است افزایشی در مورد نرخ‌ها انجام شود آن هم جرائم راهنمایی و رانندگی، حتما باید براساس قانون انجام شود.

وی تاکید کرد: دولت باید لایحه بیاورد یا خود قوه قضائیه و پلیس پیگیر باشند و ما از هم طریق در کمیسیون قضایی پیگیری کنیم. نظر مجلس باید به لحاظ قانون لحاظ شود، چون مغایرت با اصول متعدد قانون اساسی دارد؛ اصل ۵۳ می‌گوید هرگونه پرداخت و دریافت باید بر اساس قانون باشد، لذا اگر می‌خواهند دریافتی داشته باشند، باید بر اساس قانون باشد.

روز گذشته سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هدف اصلی از افزایش جرایم، بازدارندگی است، گفت: جرائم راهنمایی و رانندگی تا ۵۰۰ درصد افزایش خواهد یافت چراکه پیشنهاد آن داده شده است و به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • ناشناس

    یکی از مهمترین علل مخدوش کردن پلاک خودروها جریمه های الکی و نا حق است! تنهاشاید1% جریمه ها واقعی باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز