خبرگزاری کار ایران

خاتمی در پیام تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی:

چیزی جز خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دین از خانم شجاعی ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۷۳

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت درگذشت «دکتر زهرا شجاعی» نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة ‌الله‌علیها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم. 

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم . 

یادش گرامی‌ باد! 

سیّد محمّد خاتمی 

۱۴۰۳/۱/۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • ناشناس

    دین واقعی خودش رحمانی هست
    در احادیث گفته شده که دین همان مهربانی و مهربانی همان دین هست
    خوشا به حال هرکسی که دینش مهربانی باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز