خبرگزاری کار ایران

در جبهه اصلاحات ایران انجام شد؛

تصویب کلیات سند نوسازى گفتمان اصلاح‌طلبى

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۱۴۱

کلیات سند نوسازی گفتمان و منشور اصلاح‌طلبی به تصویب مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران رسید.

به گزارش ایلنا، کلیات سند نوسازی گفتمان و منشور اصلاح‌طلبی در جلسه امروز یکشنبه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران که با حضور اعضای حقوقی و حقیقى این جبهه برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

محمد سالارى، رئیس کمیته برنامه‌ریزی و راهبردهای جبهه اصلاحات، در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فرآیند تدوین و تصویب سند نوسازى گفتمان اصلاح‌طلبى در این کمیته، آن را به عنوان سند بالادستی و مهمترین منشور جریان اصلاح‌طلبی دانست که مبتنی بر بیانیه ١٥ بندى سید محمد خاتمى و تبادل نظرهای گسترده با اعضای جبهه اصلاحات و صاحب‌نظران اصلاح‌طلب و همچنین با بهره‌گیری از پژوهش‌های علمی و آکادمیک تدوین شده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزى و راهبردها، از جمله مهمترین دلایل ذکر شده براى ضرورت تدوین این سند را اوج‌گیری مشکلات و بحران‌های اجتماعی و اقتصادی، تغییر ترکیب حاکمیت به نفع یک اقلیت خاص، تغییر الگوی رفتاری حکومت در زمینه انتخابات، حرکت هسته سخت قدرت به سمت ناجمهوریت و تاثیر فشارهای فزاینده خارجی و همچنین اهمیت بازسازی و نوسازی گفتمانی و تشکیلاتی جریان اصلاحات بیان کرد. 

لازم به توضیح است سند نوسازی گفتمان و منشور اصلاح‌طلبی شامل چشم‌انداز، اصول و ارزش‌ها و ماموریت اصلاحات و اصلاح‌طلبان است که با استناد به مفاد بیانیه ١٥ بندى سیدمحمد خاتمى، تئوریسین گفتمان اصلاحات که در سال گذشته انتشار یافت، در سه سرفصل؛ اصلاح‌طلبی و خودش، اصلاح‌طلبی و جامعه و اصلاح‌طلبی و حاکمیت تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز