خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

کشور بدون امنیت رشد نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۴۲

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بی‌شک اگر کشوری یا جامعه‌ای امنیت نداشته باشد با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد و در هیچ یک از موقعیت‌های خود رشد نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین آیین بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش که روز پنج‌شنبه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: مستشاران و مدافعان حرم نیروی زمینی ارتش در جبهه حق علیه باطل رشادت‌های بی‌نظیری را رقم زدند و در ادامه‌ی مسیر گرانبهای شهدای گرانقدر دفاع مقدس، برگ زرین دیگری را به کتاب زرین حماسه‌آفرینی‌های این مرز و بوم اضافه کردند.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به نقش مثمر ثمر شهدا و جانبازان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در ایجاد امنیت کشور تصریح کرد: امنیت، به خصوص امنیت ملی از نعمت‌های بزرگ خداوند و مقدم بر سایر نیازمندی‌های بشر است. در زمینه اهمیت و جایگاه امنیت در اسلام همین بس که در روایات شریف وارده از معصومان(ع) این موضوع در زمره یکی از دو نعمت ناشناخته شده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بی‌شک اگر کشوری یا جامعه‌ای امنیت نداشته باشد با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد و در هیچ یک از موقعیت‌های خود رشد نخواهد داشت، بنابراین باید قدردان زحمات امنیت آفرینان، به ویژه شهدا و جانبازان باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: شهدا و جانبازان مدافع حرم با بصیرت، روشنفکری و روحیه‌ ولایتمداری خود و با حضور به موقع در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، ضمن لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز