خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در گفت‌وگو با ایلنا:

ایالات متحده استقلال ندارد و براساس مصالح صهیونیست‌های بین‌المللی عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۴۵

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران گفت: استقلالی داشتیم که در هیچ کجای دنیا نظیرش پیدا نمی‌شود. حتی ایالات متحده استقلال ندارد و در حکمرانی خود براساس مصالح ملت خودش نمی‌تواند عمل کند بلکه براساس مصالح سرمایه‌دارهای بزرگ بین‌المللی و صهیونیست‌های بین‌المللی عمل می‌کند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها گفت: بیداری جهانی محقق شده است. همه‌جای دنیا برای آزادی و حق‌طلبی قیام کرده‌اند و این بزرگترین جلوه انقلاب اسلامی است. در داخل کشور استقلال‌ و آزادی ما محقق شده است. برای جمهوری اسلامی هم از لحاظ حاکمیت اسلام قدم‌های بلندی برداشته است اما هنوز راه زیادی داریم که به آن شرایط آرمانی که برای ایران اسلامی مدنظر است، برسیم.

وی افزود: ما در تمام این ۴۵ سال با وجود جنگ، توطئه‌ها و ترورها، آزادی داشتیم که در هیچ‌جای دنیا نظیر آن پیدا نمی‌شود و استقلالی داشتیم که در هیچ کجای دنیا نظیرش پیدا نمی‌شود. حتی ایالات متحده استقلال ندارد و در حکمرانی خود براساس مصالح ملت خودش نمی‌تواند عمل کند بلکه براساس مصالح سرمایه‌دارهای بزرگ بین‌المللی و صهیونیست‌های بین‌المللی عمل می‌کند. حتی آنهایی که امکانات وسیعی دارند، استقلال ما را ندارند و در دنیا استقلال ما بی‌نظیر است و این موارد جزو آرمان‌هایی است که انقلاب آن را فریاد زده و به آن رسیده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز