خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی میبدی:

هیچ توجیهی برای افزایش قیمت برخی برندهای شیرخشک وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۳۷

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی برای افزایش قیمت برخی برندهای شیرخشک وجود ندارد، افزود: در این رابطه همچنان ارز سال 1402 پرداخت می شود و از سویی ارز ترجیحی اختصاص می یابد و هیچ تفاوتی هم در اختصاص میزان ارز ایجاد نشده بنابراین هیچ توجیهی برای افزایش قیمت وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در مورد کمبود و افزایش قیمت شیرخشک در کشور، گفت: علیرغم پیگیری های متعدد و مکرر کمیسیون بهداشت و رئیس مجلس همچنان شاهد کمبود شدید شیرخشک در کشور به ویژه در مورد برخی برندهای آن هستیم و این مهم ساماندهی نشده و مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی برای افزایش قیمت برخی برندهای شیرخشک وجود ندارد، افزود: در این رابطه همچنان ارز سال ۱۴۰۲ پرداخت می شود و از سویی ارز ترجیحی اختصاص می یابد و هیچ تفاوتی هم در میزان ارز اختصاصی ایجاد نشده بنابراین هیچ توجیهی برای افزایش قیمت وجود ندارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به طور مداوم از وزارت بهداشت در مورد دارو، تجهیزات مصرفی پزشکی و شیرخشک مطالبه داریم و در واقع مطالبه اصلی مان از این وزارت خانه است اما نباید فراموش کرد که وزرات بهداشت در انتهای زنجیره قرار دارد زیرا باید ریال و ارز ترجیحی با کیفیت در زمان مناسب برای تامین مواد اولیه تامین شده و اختصاص یابد.

میرمحمدی یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید به تعهداتشان در زمان مناسب عمل کنند تا مشکلات این حوزه کاهش یابد؛ امیدواریم طی روزهای آتی با پیگیری های مجلس نشست ویژه ای را در کمیسیون بهداشت و درمان برگزار کنیم تا بتوان در مورد کنترل افزایش قیمت شیرخشک تدبیر و چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز