خبرگزاری کار ایران

وحیدی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات عنوان کرد:

قرار گرفتن امکانات دولتی به شکل برابر در اختیار نامزدهای انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۱۲

وزیر کشور با اشاره به افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات: این امکان فراهم شده تا نامزدها خود را به خوبی معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی در مراسم افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات این افتتاح را نوید بخش چند نکته دانست و ابراز داشت: در سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب یکی از موارد، فراهم شدن زمینه شناخت دقیق مردم از داوطلبان بود.

وی سهم این کانال ها را در فراهم کردن بستر شناسایی بهتر مردم از داوطلبان یادآور شد و گفت : مردم به خوبی می توانند ‌داوطلبان را بشناسند و با ایده های آنها آشنا شوند و در شایسته گزینی موفق باشند.

وزیر کشور با اشاره به سهم منابع مالی داوطلبان انتخابات و اینکه ممکن بود کسانی که  منابع کافی را نداشتند از حضور در انتخابات سر باز بزنند با افتتاح این۲۰۰ شبکه پرداخت و اظهار کرد: این امکان فراهم شده تا نامزدها خود را به خوبی معرفی کنند به ویژه که نیاز به منابع مالی زیادی ندارد.

وحیدی همچنین تاکید کرد که در هر استان بر اساس قانون جدید، ستاد تبلیغات داریم و موظف است امکانات دولتی را به شکل برابر در اختیار هر نامزد قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز