خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی نتیجه بازی امشب ایران و قطر از سوی اعضای دولت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۹۰

اعضای حاضر در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به بازی امروز ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا نتیجه مورد پیش‌بینی خود را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات دولت در حاشیه جلسه امروز خود در جمع خبرنگاران نسبت به پیش‌بینی و اظهارنظر درخصوص مسابقه عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم قطر در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا پرداختند که این نظرات را در ادامه می‌خوانید:

منتظری رئیس دیوان عالی کشور که به منظور حضور در جلسه مولدسازی به ساختمان پاستور آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: من پیش بینی را نمی‌دانم اما خب ان‌شاءالله به فینال می‌رویم. با این انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند و با آن به میدان آمدند و آن سجده‌ای که در مقابل خدا انجام می‌دهند و کارهایشان همواره توأم با معنویت است، ان‌شاءالله موفق خواهند شد.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی: اگر بچه‌های تیم ملی با رعایت اصول تکنیک و تاکتیک و دستورهای سرمربی تیم عمل کنند و همانطور که با ژاپن بازی کردند با قطر، روبرو شوند حتما در بازی امشب برنده می‌شویم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: ان‌شاءالله با ۳ گل قطر را می‌بریم، برد تیم ملی برای مردم بهترین عیدی است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ان‌شاءالله مسابقه امشب با نتیجه ۲ بر صفر به نفع ما خواهد شد و به فینال صعود می‌کنیم.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: اگر همانطور که در مقابل ژاپن در نیمه دوم، بازی هجومی ارائه کردند امروز بازی کنند پیروز خواهند بود. پیش‌بینی من این است که با نتیجه ۲ - ۱ بازی را خواهیم برد. 

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: امیدواریم که با نتیجه ۲ -۱ قطر را شکست دهیم. نتیجه را به این علت پیش‌بینی کردم که فوتبالی هستم و تا سال ۸۲ فوتبال را دنبال می‌کردیم.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات درباره پیش‌بینی خود از بازی امروز ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با این بازی که بازیکنان ما با ژاپن داشتند، فکر می‌کنم ۲- ۱ بازی را می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بردیم چه عیدی می‌دهید؟ گفت: تصمیم می‌گیریم، بگذارید بررسی کنیم آنلاین که نمی‌شود بگوییم.

خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی: با هر نتیجه‌ای که بازی امشب را ببریم دل مردم شاد می‌شود، محکم باشید.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان: ان شاالله که ایران با دو گل به پیروزی می‌رسد اما نمی‌دانم گلزنان چه نفراتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز