خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ صباحی‌فرد:

تمهیدات برگزاری انتخابات امن را افزایش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۰۲

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: ما مسئولیت تأمین پدافند نفوذناپذیر هوایی را به صورت ۲۴ ساعته داریم ولی در روزهای مهم تاریخی کشور تمهیدات‌مان را افزایش می‌دهیم تا یک انتخابات امن در سراسر کشور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب، گفت: ما مسئولیت تأمین پدافند نفوذناپذیر هوایی را به صورت ۲۴ ساعته داریم ولی در روزهای مهم تاریخی کشور تمهیدات‌مان را افزایش می‌دهیم تا یک انتخابات امن را در سراسر کشور داشته باشیم و این یک وظیفه دینی، شرعی و تکلیفی است که بر دوش تک‌تک آحاد ملت ایران می باشد و باید به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: إن‌شاءالله بتوانیم که این کار را خیلی خوب و بهتر، برابر تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) انجام بدهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت بازدارندگی و تجهیزاتی که در سطح نیروهای مسلح وجود دارد، خصوصاً در پدافند هوایی که حضرت آقا فرمودند؛  پدافند هوایی اولویت اول نیروهای مسلح است، باعث شده تا دشمنان ما بدانند که قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح ما را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز