خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را در معرض تهدید قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۷۲

سال گذشته ملت ایران مصداق دیگری از بصیرت خود را نمایان کردند

استاندار قزوین گفت: حضور و مشارکت مردم به ویژه در انتخابات یکی از عمده‌ترین تهدیدات برای دشمنان است که می‌تواند بدخواهان را در معرض آسیب قرار بدهد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی فرصت مناسبی برای یادآوری شأن و بصیرت ملت ایران و اعتماد مردم به نظام و تلاش در جهت ارتقاء بصیرت در بین نسل های جوان است

استاندار قزوین افزود: هرچند که روز ۹ دی به دلیل حماسه سازی مردم در سال ۸۸ روز بصیرت نام‌گذاری شده است ولی در سال‌های پس از این واقعه نیز مصادیق متعدد و قابل توجهی از تاثیرگذاری بصیرت ملت در تقابل با فتنه‌گری دشمنان نمود داشته که آخرین آن در سال گذشته رقم خورده است و دشمنان نتوانستند اهداف خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه بستر شکل‌گیری فتنه ۸۸ و در ادامه آن حماسه ۹ دی یک انتخابات باشکوه بود که رکورد مشارکت را در کشور زد، گفت: همین موضوع از مصادیق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و طبیعی بود که در چنین فضایی دشمنان به سمت فتنه بروند تا بتوانند به اقتدار کشور لطمه بزنند ولی تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم آن توطئه ها را خنثی کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: امسال نیز انتخابات باید به گونه‌ای رقم بخورد که مردم با مشارکت بالای خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند و در این زمینه همه باید نقش خود را در بصیرت افزایی و افزایش مشارکت ایفا کنند.

وی ادامه داد: کار ویژه اصلی حاکمیت در ایام پیش رو انتخابات است و در استان هم برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش مشارکت در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

سیاست خارجی کشور به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست

اعلایی اظهار کرد: ثبات، مهم‌ترین کلید واژه‌ای است که دولت سعی می‌کند در تمامی شئون به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی آن را اجرایی و عملیاتی کند و برای تحقق آن هم تا به امروز اقدامات و برنامه ریزی‌های متعددی را انجام داده است.

وی افزود: اقتصاد کشور مدت‌ها بود از بی ثباتی رنج می‌بُرد و سرعت بی ثباتی در اقتصاد زیاد بود و حتی پیش بینی تورم بالای ۱۰۰ درصد در اقتصاد کشور وجود داشت ولی این فضا با سیاست‌های اعمال شده توسط دولت مدیریت شد و بسیاری از شاخص‌ها یا به ثبات رسیده یا به شرایط ثبات نزدیک شده است.

اعلایی گفت: در حوزه سیاست خارجی دولت با توجه به سیاست‌های منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت تعامل با جبهه در معرض تحریم دنیا و قرار گرفتن در معاهدات بین المللی وضعیت با ثباتی به دست آورده است و سیاست خارجی کشور دیگر به اخم و خنده برخی از کشورها وابسته نیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سیاست داخلی هم دولت با تمرکز بر انتخاب مسئولان مشهور به تدین، تعهد و تقید به آرمان‌های نظام، وفاداری و باور قلبی به امامین انقلاب و فساد ستیزی و داشتن سوابق مورد اعتماد مردم و نخبگان در تلاش برای برطرف کردن مشکلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز