خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

حضور اثربخش ایران اسلامی در معادلات جهانی مرهون خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۵۹

امیر سرتیپ حیدری گفت: حضور اثربخش ایران در معادلات جهانی مرهون خون شهدا است و بی‌شک بدون این حضور، هیچ معادله‌ای در دنیا حل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین استقبال از خانواده شهید جلیل شادمانی در مسجدسلیمان گفت: صراط مستقیم راهی است که قرار گرفتن در آن مسیر عاقبت به خیری و سعادت در دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت که مصداق حرکت در صراط مستقیم شهدای عزیز ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید راه را گم کنیم، بیان کرد: امروز در غیاب پیامبران و انبیای الهی و امامان معصوم، نماد عینی صراط مستقیم، ولایت فقیه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک و تسلیت شهادت شهید شادمانی اظهار کرد: شهید جلیل شادمانی یکی از ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی بود. فرمانده‌ای که دوران پرمخاطره دفاع مقدس را با سربلندی طی کرده است و ما به این شهید بزرگوار تعلق خاطر داریم.

وی ادامه داد: با جانفشانی‌های شهدا امروز نام قرآن، اسلام و جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم می‌درخشد و ما نباید جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدایی همچون سردار سلیمانی را فراموش کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه همیشه یک‌طرف معادله جبهه مقاومت، جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حضور اثربخش ایران در معادلات جهانی مرهون خون شهدا است و بی‌شک بدون این حضور، هیچ معادله‌ای در دنیا حل نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز