خبرگزاری کار ایران

مخبر:

روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ مقاومت ایران را در برابر تهاجم دشمنان بیمه کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۸۹

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سلیمانی در جمع مردم عزادار کرمان، حادثه تروریستی دیروز را نشانه شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی دانست و بر پاسخ سخت به این جنایت بزدلانه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر ظهر امروز (پنج شنبه) در ادامه برنامه‌ های سفر خود در جمع مردم عزادار در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و ضمن تقدیر از شجاعت و روحیه بالای مردمان این دیار، اظهار داشت: دشمنان از مردم ایران بغض دارند و اگر در حال انتقام گیری هستند، به دلیل از دست رفتن هیمنه شان در عملیات طوفان الاقصی است.

وی زائرین مزار شهید سلیمانی را تقویت کنندگان فرهنگ مقاومت دانست و افزود: دشمنان ما با این فرهنگ مشکل دارند چراکه تنها اسلحه ای که قابل تقابل نیست، همین روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ مقاومت است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تصور تعرض نظامی به جمهوری اسلامی هم اکنون دیگر وجود ندارد، افزود: این روحیه و فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی ایران را در برابر تهاجم نظامی دشمنان بیمه کرده است.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری پس از این حادثه، خاطرنشان ساخت: ایشان می گویند سربازان شهید سلیمانی انتقام قاطع را خواهند گرفت. الان هم به حول و قوه الهی سخت ترین پاسخ داده خواهد شد.

مخبر با اشاره به اینکه این حادثه تلخ در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اتفاق افتاد، اظهار داشت: باید مطمئن باشیم که این شهیدان در جوار حضرت حق و در پناه امام حسین(ع) و ائمه اطهار آرام خواهند گرفت و مشمول عنایت های خاص قرار می گیرند و به حول و قوه الهی و حرمت حضرت ابوالفضل(ع) مجروحین نیز شفا خواهند یافت.

گفتنی است در این دیدار، معاون اول رئیس‌جمهور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور یافت و فاتحه ای قرائت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز