خبرگزاری کار ایران

فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب:

پهپاد کرار نشان‌دهنده دانش نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۴۵

امیر سرتیپ دوم کلهری گفت: ساخت پهپاد کرار رهگیر مسلح به موشک هوا به هوای مجید یک کار منحصر به فرد و نشان‌دهنده دانش و ایمان راسخ نیروهای مسلح است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری  فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب در جمع  فرماندهان  و مسئولان این منطقه پدافندی گفت: پهپاد کرار چند منظوره بوده و می‌تواند تمام هدف‌های هوا به هوا و زمین به هوا را منهدم کند.

وی افزود: الحاق پهپاد کرار به منطقه پدافندهوایی جنوب موجب اقتدار، آرامش و اطمینان خاطر است. این سامانه قدرت درگیری با دشمن در فاصله دور را دارد و در نهایت موجب ارتقاء توان رزم در سازمان خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب خاطرنشان کرد: از خصوصیات بارز این سامانه، اختفا و تحرک بالا است که نیاز به باند پرواز ندارد و حتی می تواند روی ناو هم پرواز  کند .

امیر سرتیپ دوم  کلهری گفت: ساخت پهپاد کرار رهگیر مسلح به موشک هوا به هوای مجید یک کار منحصر به فرد و نشان‌دهنده دانش و ایمان راسخ نیروهای مسلح است.

آیین الحاق پهپاد کرار مسلح به موشک هوا به هوای مجید به منطقه پدافندهوایی جنوب‌، با حضور جمعی از مسئولین کشوری، لشگری  و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز