خبرگزاری کار ایران

در دیدار عادل عبدالمهدی مطرح شد؛

تقدیر سفیر ایران از نقش موثر عراق در نزدیک‌ کردن دیدگاه‌های کشورهای عربی و اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۳۹

سفیر ایران در بغداد از نقش فعال و تاثیرگذار عراق در نزدیک کردن دیدگاه‌های کشورهای عربی و اسلامی و اقدامات این کشور در حمایت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم آل‌صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در دیدار عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر اسبق جمهوری عراق، پیرامون وضعیت روابط میان دو کشور و راه‌های توسعه آن تبادل نظر و رایزنی کرد.

در این دیدار عادل عبدالمهدی از نقش جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه و حمایت از عراق تجلیل کرد.

نخست‌وزیر پیشین عراق به نوبه خود از جانب بغداد نسبت به حمایت ایران از آرمان‌های فلسطین قدردانی کرد و گفت: جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه باید متوقف گردد. 

سفیر جمهوری اسلامی ایران متقابلا از نقش فعال و تاثیرگذار عراق در نزدیک کردن دیدگاه‌های کشورهای عربی و اسلامی و اقدامات این کشور در حمایت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر کرد.

در این دیدار، طرفین از مقاومت و پایداری قهرمانانه مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی و متحدانش تمجید و قدردانی کردند و بر ضرورت ادامه رویکرد حمایتی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تاکید کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز