خبرگزاری کار ایران

حسین الله کرم:

امروز جنگ ما، کنار گذاشتن کهن سالان سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۴۱

دبیر هیات موسس جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی گفت: امروز جنگ ما، کنار گذاشتن کهن سالان سیاسی چهل سال گذشته و آوردن جوانان به صحنه براساس بیانیه گام دوم انقلاب است. جنگ ما با یاس و ناامیدی است. ما آمدیم تا به مردم خدمت کنیم و تداوم بخش راه شهیدان در راه خدمت به ولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین الله کرم دبیر هیات موسس جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی در جلسه اعلام موجودیت این تشکل طی سخنانی گفت: جمعیت ۶۰ کمیته و سه کارگروه دارد و هر هفته جلسه دارند. تاکنون در ۱۷ استان فعالیت شروع شده است. ما قصد داریم که هزاران نیروی رزمنده دوران دفاع مقدس، ارزشی و انقلابی به صحنه سیاسی بیاورد تا نقش و تاثیرگذاری خود را مانند دوران دفاع مقدس نشان دهند.

وی تصریح کرد: امروز جنگ ما، کنار گذاشتن کهن سالان سیاسی چهل سال گذشته و آوردن جوانان به صحنه براساس بیانیه گام دوم انقلاب است. جنگ ما با یاس و ناامیدی است. ما آمدیم تا به مردم خدمت کنیم و تداوم بخش راه شهیدان در راه خدمت به ولایت باشیم. ما شیفته خدمتیم نه تشنه قدرت. هدف ما اعتلای انقلاب اسلامی است.  ایثارگری انقلابی یعنی حاکم کردن جوانان.

در ابتدای این نشست تعدادی از اعضای هیات موسس این تشکل به نوبت به تشریح ماموریت‌ها و فعالیت‌های کمیته های این تشکل سیاسی پرداختند.

رضا افروز جانشین دبیر هیات موسس جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی در این جلسه گفت: در سال های بعد انقلاب اسلامی به دلایل مختلف داخلی و خارجی، در اجرای بخشی از دیدگاه امام خمینی دچار چالش شدیم. این مشکلات به خاطر جریان نفوذ، دشمنان خارجی و کپی برداری از شرق و غرب بوجود آمد و ما به صحنه آمدیم تا فرامین امام خمینی و رهبری را پیگیری کنیم. ما اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری و رصد خواهیم کرد و جوانان را برای این هدف ساماندهی می کنیم.

در ادامه سید احمد ربیعی رئیس کمیته راهبردی جمعیت نیز اظهار کرد:  مهمترین کاری که ما حتما در پیش خواهیم داشت و پیگیری خواهیم کرد حمایت از برنامه های سران قوا و قوای سه گانه و نهادهای وابسته به حاکمیت است که در چارچوب سیاست های کلی نظام قرار دارد. همچنین برنامه های مبتنی بر گام دوم انقلاب را پیگیری و رصد می‌کنیم. نقاط ضعف را باید شناسایی کرده و مطالبه‌گری کنیم. ما برخلاف سایر احزاب و تشکل‌ها مسائل را قبل از اینکه عمومی کنیم، با خود مسئولان در میان می‌گذاریم و اگر لازم باشد مسائل مدنظر را به دستگاه‌های نظارتی انعکاس می دهیم.

هادی قیومی رئیس کمیته امور احزاب این جمعیت نیز بیان کرد: جریان نفوذ و ثروت و قدرت پس از پایان دوران دفاع مقدس قدرت گرفت و سعی کرد نیروهای جهادی و رزمنده را حذف کنند. ما همواره در صحنه بودیم اما به این نتیجه رسیدیم باید تشکل قانونی شکل داده و مطالبات خود را با این تشکل پیگیری کنیم و با جریان نفوذ و تروت و قدرت مقابله کند.

وی ادامه داد: عمده فعالیت سیاسی ما برای حضور در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر برای اصلاح امور خواهد بود.

هادی ثروتی مسئول امور سیاسی در ادامه این جلسه بیان کرد: وظیفه اصلی ما کادرسازی سیاسی و اعلام مواضع حزب و اتخاذ تصمیمات سیاسی است. رویکرد ما در کنار انقلابی بودن، رویارویی با جریان ثروت و قدرت و مقابله با رانت و تبعیض و مفسدان، حمایت از مستضعفین و اجرای منویات رهبری انقلاب از جمله بیانیه گام دوم انقلاب است. ما گفتمان پیشرفت انقلاب را در دستور کار داریم. بیانیه گام دوم انقلاب افق حرکت ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز