خبرگزاری کار ایران

امیر سرلشکر موسوی:

بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۴۲

فرمانده کل از تش در آیین افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» گفت: بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: در اینکه تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هر جامعه و سازمان است همه اتفاق نظر دارند و همه قبول دارند که بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست.

وی افزود: بسیاری هم معتقدند تربیت و آموزش رکن اصلی است اگر آموزش درست باشد، بقیه چیزها هم درست می‌شود و بدون این رکن هیچ چیزی سر جای خود قرار نخواهد گرفت.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: از دیرباز در ارتش، تربیت و آموزش یک رکن مهم بوده، بعضی در قالب سه پایه ایمان، انضباط، آموزش، بعضی دیگر پنج پایه ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری و بعضی دیگر هم در قالب ارکانی معنویت محور، تربیت آموزش را دنبال کرده‌اند. اما در هر حال تربیت و آموزش در همه نظریه‌ها و راهبردها جای خود را داشته است، اما از آن روزی که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند "آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است" موضوع تربیت و  آموزش در ارتش طور دیگری مورد توجه قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی اظهار داشت: فریضه دانستن آموزش از زبان نه فقط یک فرمانده یا نظریه‌پرداز و نه حتی از زبان یک رهبر یا بالاترین مقام یک کشور بلکه وقتی از زبان مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه صادر شده یک دگرگونی اساسی در نگاه به تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

وی گفت: ما می‌خواهیم فرآیند ادای این فریضه در ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک ارائه توسط معاون تربیت و آموزش ارتش و یک نمایشگاه میدانی به رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح و همه مدعوین ارائه کنیم با این امید که راهنمایی‌های صاحب نظران دانشمند و مجرب در جهت ارتقای کار چراغ راه آینده‌مان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز