خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری از تیپ هجومی ۲۵۸ چهل دختر بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۹۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در از تیپ هجومی ۲۵۸چهل دختر، از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید کرد

به گزارش ایلنا، امیر سرتیب کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ هجومی ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده چهل دختر از بخش‌های مختلف این تیپ هجومی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تیپ ۲۵۸ شهید مصطفی پژوهنده نزاجا در حوزه توان رزم زمینی و انجام ماموریت‌های محوله در سطح بالایی قرار دارد.

وی با اشاره به حضور موثر تیپ ۲۵۸ چهل دختر در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ افزود: این تیپ در کمترین زمان ممکن و با تجهیزات کافی به منطقه رزمایش اعزام شد و دراین رزمایش نمایش قدرت و توانمندی خود را در سطح بالایی به نمایش گذاشت.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های دیگر قدرت و توانمندی این تیپ حضور در مرزهای شمال شرق کشور بود که این ماموریت را نیز با موفقیت به پایان رسانده‌اند و امروز این تیپ پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه است.

وی اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات و تسلیحات رزم زمینی، پهپادی، بالگردی و جنگ‌های الکترونیک خودکفا شده است و برابر هر نوع تهدیدی سلاح‌های مخصوص خود را در دست دارد .

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تیپ ۲۵۸ چهل‌دختر تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز