خبرگزاری کار ایران

نامه کامبیز مهدی‌زاده به جبلی؛ صدا و سیما بابت تخریب و تهمت علیه بنده باید وقت دفاع بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۳۵

داماد رئیس جمهور پیشین کشورمان درنامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما بابت اتهامات وارده به وی در رسانه ملی، درخواست وقت و جوابگویی کرد.

به گزارش ایلنا، کامبیز مهدی‌زاده داماد حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری پیشین کشورمان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: متاسفانه در این هفته در دو برنامه زنده «سلام صبح بخیر» و «و اما امروز» صدا و سیما در روز روشن به تخریب اینجانب پرداخته، به بنده تهمت و افترای زمین خواری وارد نموده، بنده را جز ملاکین معرفی کرده است و با دروغ گویی در رسانه ملی اعلام کرده که رد صلاحیت اینجانب طبق بند ۲ ماده ۳۳ است!

در بخش دیگری از این نامه آمده است: در ادامه تخریب در این برنامه گفته شده بنده تنها داماد حسن روحانی هستم! آیا بنده با پسوند داماد روحانی در انتخابات شرکت کرده ام؟ آیا داماد روحانی بودن جرم است؟ خود صدا و سیما افتخارات اینجانب در مسابقات جهانی اختراعات را بارها پوشش داده است. پس امروز این کینه و نفرت افکنی از کجا می¬آید؟ بنده این افتخارات را برای این مرز و بوم آورده¬ام. علم را وارد سیاست نکنید. بر طبل دو دستگی ندمید. اینجانب اعلام آمادگی می¬کند که فردا صبح در محضر باتفاق حضور پیدا کرده و اموال بنده و همسرم برای حضرتعالی و هرچه جنابعالی دارید برای بنده باشد.

وی در بخش دیگری از این نامه تاکید کرد: در پایان اعلام می‌دارد طبق ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام، صدا و سیما بابت تخریب بنده و زدن تهمت و افترا، باید به اینجانب وقت دفاع دهد.

واعظی پرسید از فرزند خویش / هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق / هم عبادت، هم کلید زندگیست

گفت: زین معیار اندر شهر ما / یک مسلمان هست آن هم ارمنیست

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز