خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

 تضعیف خانواده یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۰۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تضعیف خانواده یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان است، بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند.

به گزارش ایلنا،امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه جشنواره «گوهرهای فاطمی» که به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون نزاجا و با حضور خانواده‌های کارکنان و منتخبان جشنواره برگزار شد، ضمن بازدید از کارگاه‎ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و بصیرتی گفت: برنامه‌های فرهنگی مؤثر و مفید، راهکاری سازنده برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی، خانواده مهم‌ترین و مؤثرترین وظیفه را برعهده دارد، اظهارداشت: تضعیف خانواده یکی از برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمنان است، بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده به نحو شایسته‌ای صیانت کنند و مانع از انحراف افکار جوانان خود شوند.

وی افزود: دشمنان به دنبال آسیب‌زدن به بنیان خانواده‌ها، دین مبین اسلام و نظام انقلاب اسلامی ایران هستند، لذا باید با روشن‌گری صحیح برای جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها آن‌ها را از این نقشه شوم دشمن آگاه کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش برجسته‌ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هدایت خانواده‌ها تصریح کرد: بحمدلله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش وارد عرصه جدیدی از حرکت، نقش و تأثیرگذاری شده است و امروز فضایی ایجاد شده که عقیدتی سیاسی‌ها به شایستگی فعالیت می‌کنند، بنابراین قدردان زحمات تمامی خادمان فرهنگی هستیم.

این جشنواره در حوزه عفاف و حجاب و با هدف ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانمندی‌های خانواده‌های نزاجا برگزار شد و منتخبین در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر، تئاتر، فیلم کوتاه، شعر، دلنوشته و سرود با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز