خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش تخصصی دفاع حقوقی در عرصه پدافند غیرعامل در وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۵۳

همایش تخصصی "دفاع حقوقی در عرصه پدافند غیرعامل به ویژه در برابر جنگ سایبری زیرساختی" به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل در وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، همایش تخصصی با عنوان "دفاع حقوقی در عرصه پدافند غیرعامل به ویژه در برابر جنگ سایبری زیرساختی" با حضور دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه، معاون زیربنائی سازمان پدافند غیرعامل و با مشارکت برخی از مقامات و کارشناسان وزارت امور خارجه، تعدادی از نمایندگان دستگاه‌ها و اساتید دانشگاه در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی این وزارتخانه برگزار شد.

در این همایش و در دو پنل تخصصی، موضوعات مختلفی تحت عناوین استفاده از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در چارچوب صلح و امنیت بین‌المللی و همکاری بین‌المللی در مقابله با جرائم سایبری ارائه و در پایان به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد.

در این همایش، طزری معاون زیربنائی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنان خود به جایگاه وزارت امور خارجه در چارچوب دفاع تخصصی کشور اشاره و بررسی تخصصی ابعاد مختلف دفاعی در برابر جنگ ترکیبی و رصد و پایش تهدیدات به خصوص تهدیدات مبتنی بر فن‌آوری‌های روز را به عنوان انتظارات از وزارت امور خارجه برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز