خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش:

ارتش ملزومات ساخت فیلم سینمایی «آسمان غرب» را فراهم آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۸۳

امیر سرتیپ‌دوم فولادی با بیان اینکه ارتش ملزومات ساخت فیلم‌سینمایی آسمان غرب را فراهم آورده است، گفت: فیلم سینمایی شهید علی‌اکبر شیرودی به جشنواره فیلم فجر می‌آید.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ‌دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه مجموعه ارتش از تمام تولیدات تصویری درخصوص دوران دفاع مقدس حمایت می‌کند، اظهار داشت: شورای فیلم و سریال ارتش آماده همکاری با تمام پروژه‌های فیلم و سریال ها درخصوص دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه ارتش درحال حاضر حال مشغول همکاری با عوامل فیلم سینمایی آسمان غرب با محوریت شهید شیرودی است، افزود: فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی محمد عسگری آغاز شده است و این پروژه سینمایی با محوریت شخصیت شهید علی اکبر شیرودی است.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: فاز پیش‌تولید این فیلم به پایان رسیده و مدتی است که وارد مرحله فیلم‌برداری شده‌ایم و ارتش در این پروژه تجهیزات هوایی، تانک و موارد مورد نیاز دیگر را تامین کرده است.
امیر سرتیپ دوم فولادی درباره اینکه آیا فیلم سینمایی آسمان غرب در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: تلاش‌ تیم سازنده بر این است که فیلم به حضور در جشنواره فجر امسال برسد و به یاری خدا این اتفاق رخ خواهد داد.
گفتنی است که فیلم سینمایی آسمان غرب که با محوریت شخصیت شهید علی اکبر شیرودی است، به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد و کارگردانی محمد عسگری با مشارکت سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز