خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

نسبت دادن قتل داریوش مهرجویی با قتل‌های زنجیره‌ای از اساس غلط است/ سرنخ‌هایی به دست آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۸۲۸

وزیر کشور گفت: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد؛ این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به اینکه آیا شباهتی بین قتل داریوش مهرجویی و همسرش با قتل های زنجیره‌ای دارد، گفت: واقعه قتل آقای مهرجویی تلخ بود و افکار عمومی را جریحه‌دار کرد؛ این جنایتی است که رخ داده و فراجا با جدیت مسأله را دنبال می‌کند و سرنخ‌هایی هم به‌دست آمده و امیدواریم قاتل و یا قاتلین نهایی شناسایی شوند.

وی افزود: اینکه این قتل با قتل‌های زنجیره‌ای نسبت داده شود، اظهارات ناصحیحی است و جای سوال است که چرا این مسائل مطرح می‌شود. مردم بدانند که برخی همواره به دنبال ناامن‌سازی روانی جامعه هستند و می‌کوشند یک مسأله را در سایر موضوعات تفسیر کنند. این حرف از اساس غلط است.

وزیر کشور با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد: حمله به بیمارستان غزه از هولناک‌ترین اتفاقاتی بود که روی داد و حتماً مصداق جنایت علیه بشریت است.

وحیدی این جنایت را نسل کشی توصیف کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها که در این جنایت نقش آفرینی کردند در این جنایت بزرگ سهیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز