خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۶۷

شنبه شب داریوش مهرجویی (کارگردان سینما) و همسرش در ویلای شخصی‌شان در مجتمع مسکونی زیبادشت شهرستان فردیس استان البرز، به قتل رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش مهرجویی (کارگردان) و همسرش وحیده محمدی‌فر شنبه شب مورخ ۲۲ مهرماه در ویلای شخصی‌شان در مجتمع مسکونی زیبادشت شهرستان فردیس استان البرز به قتل رسیدند. بررسی‌های اولیه مسئولان دادستانی فردیس از این حکایت دارد که این قتل در حوالی ساعت ۲۰:۵۰ تا ۲۲:۳۰ رخ داده است.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا، وقوع این قتل را تایید کرد و گفت که «این حادثه در ساعات پایانی شنبه شب مورخ ۲۲ مهرماه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت شهرستان فردیس به قتل رسیده‌اند.»

بررسی‌های میدانی خبرنگار ایلنا از محل حادثه حاکی از آن است که در حوالی ساعت ۲۳ شنبه شب، مونا مهرجویی، دختر مرحوم داریوش مهرجویی که برای صرف شام به دیدن پدر خود آمده بود، با جسد دو مقتول مواجه شد و موضوع را به پلیس گزارش داد.

بلافاصله پس از این گزارش، تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی استان البرز در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. در ادامه مسئولان دادستانی فردیس در صحنه جنایت حاضر شدند و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اعلام کرده است که «داریوش مهرجویی بر اثر سه ضربه با جسم سخت و سه ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده و همچنین همسر وی بر اثر خفه شدن، قربانی جنایت شده است‌.»

براساس پیگیری میدانی خبرنگار ایلنا، بررسی‌های مسئولان دادستانی فردیس نشان می‌دهد که در این حادثه بخشی از طلاهای همسرش نیز به سرقت رفته است. 

لازم به ذکر است که در حال حاضر هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه، عاملان آن و انگیزه وقوع قتل به صورت رسمی منتشر نشده است.

اجساد مقتولان با دستور قضایی برای معاینات دقیق‌تر و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند و تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده پیچیده ادامه دارد.

این حادثه در حالی رخ داده است که وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی چند روز قبل از جنایت، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرده بود که فردی وارد حیاط ویلا شده و وی را تهدید به مرگ کرده است.

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

ساعاتی پس از انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش، جمعی از سینماگران از جمله امین حیایی و حامد بهداد در صحنه قتل حاضر شدند.

عکس‌های زیر که توسط خبرنگار ایلنا تصویربرداری شده است، مربوط به ویلای شخصی مرحوم داریوش مهرجویی است که ساعاتی پیش در این محل به همراه همسرش به قتل رسید.

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش+تصاویر صحنه قتل

توضیحات دادستان شهرستان فردیس استان البرز در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش

توضیحات سخنگوی پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

سردار سعید منتظرالمهدی درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش، ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت تاکید کرد: پلیس عاملان این اقدام وحشیانه را به‌زودی دستگیر می‌کند و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

 سخنگوی فراجا افزود: اقدامات فنی پلیس از همان ساعات اولیه آغاز شده است و کارآگاهان در محل حاضر و در حال بررسی سناریوهای محتمل هستند.

صدوردستور ویژه قضایی برای شناسایی ودستگیری عوامل قتل خانواده مهرجویی

توصیه به پرهیزازگمانه‌زنی

 حسین فاضلی هریکندی در خصوص قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر گفت: حسب اظهارات خانم مونا مهرجویی که گزارش این قتل را به پلیس اطلاع داده است، وی حدود ۲۲:۲۵ روز شنبه ۲۲مهر به ویلای خود در زیبادشت فردیس مراجعه داشته و پس از زدن زنگ منزل، کسی درب را باز نمی‌کند، با کلید در را باز و وارد منزل شده، با جسد پدر و مادر خود روبه رو می‌شود و با پلیس تماس می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله به دادستان فردیس دستور داده شد به همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شوند افزود: دادستان فردیس تا صبح در صحنه قتل حضور داشته و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر کرده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه متاسفانه این جنایت در ساعات پایانی روز گذشته شوک بزرگی به جامعه سینما و فرهنگ کشورمان بود، گفت: دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز صادر شده و بهتر است از هرگونه گمانه زنی در خصوص مسبب یا مسببین این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.

وی درخصوص انتشار مطلبی در صفحه شخصی همسر مرحوم داریوش مهرجویی مبنی بر ورود غیرقانونی به منزل آن‌ها و سرقت بیان کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد در خصوص ورود غیرقانونی به ویلای مقتولان و همچنین سرقت لوازم آن‌ها که گویا در فضای مجازی توسط همسر مرحوم مهرجویی طرح شده بود شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب فردیس یا پلیس مطرح نشده بود تا پلیس یا دستگاه قضایی به موضوع ورود داشته باشند.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز