خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری ۶ نفر در خصوص مسمومیت الکلی شهروندان در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۴۰

فرمانده انتظامی استان البرز از فوت ۱۴ شهروند بر اثر مسمومیت الکلی خبر داد و گفت: ۶ نفر در در این رابطه دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال فوت ۱۴ نفر از شهروندان بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده از مشروبات الکلی مسموم در سطح استان البرز، تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع در پلیس استان تشکیل شد.

وی افزود: برابر بررسی های‌اولیه و اقدامات میدانی ماموران مشخص شد که ۱۴ شهروند بر اثر استفاده از مشروبات الکلی فوت و ۸۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در سطح استان قبل از خارج شدن از استان دستگیر و تحقیقات میدانی برای کشف زوایای پنهان پرونده آغاز شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد که توزیع کنندگان به صورت غیرقانونی اقدام به دریافت الکل‌های صنعتی فاسد از یک کارخانه تولید اسپری بدن کرده و پس از تولید اقدام به توزیع آن می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده ۶۵۰۰ لیتر الکل صنعتی از کارخانه مذکور کشف و این کارخانه پلمب شد. 

هداوند با بیان اینکه ۳ نفر نیز در خصوص فروش الکل صنعتی به صورت خارج از شبکه دستگیر شدند، گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و در اخبار بعدی به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز