خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

دستگیری باند ۵ نفره کلاهبرداری و ایجاد تصادف ساختگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۰۳

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اعضای باند ۵ نفره کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه از طریق ایجاد تصادف ساختگی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری از طریق ایجاد تصادف سوری در استان های البرز و تهران مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برابر تحقیقات ماموران محرز شد که اعضای یک باند ۵ نفره با ایجاد تصادف صوری و جعل اسناد پزشکی اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه کرده و با جابه جایی متعدد وجوه مورد کلاهبرداری از این طریق اقدام به پولشویی می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با احراز کلاهبرداری متهمان با هماهنگی مقام قضایی ۵ نفر در این زمینه دستگیر و در تحقیقات تکمیلی ۳۸ فقره کلاهبرداری کشف شد.

هداوند با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این باند ۴۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از فعالیت باندهای اینچنین می‌تواند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز