خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل فراجا تاکید کرد:

فضا برای مفسدان اقتصادی ناامن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۳۲

رئیس پلیس کشور با تاکید بر تمرکز ویژه برای مقابله با مفسدان اقتصادی گفت: باید فضا برای مفسدان اقتصادی ناامن شود؛ از طرفی، استقرار پلیس در گمرکات باید هدفمند، هوشمند، توسعه و سازمان یافته باشد، گمرکات باید به صورت کامل در تصرف اشراف اطلاعاتی پلیس باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا با خداقوت به آحاد مدیران، افسران، درجه داران  و نیروهای پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: به محضر خانواده مکرم شهدایی که در این جلسه شرف حضور دارند تعظیم و عرض سلام و ادب دارم؛ ان شاء الله که در قبال خون شهدا شرمنده نباشیم و از مقام شفاعتشان برخوردار باشیم.

وی با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و به ویژه فرا رسیدن نیمه شعبان، افزود: ان شاء الله با درک صحیح از ماه شعبان برای ورود به ماه رمضان و کسب توفیقات ماه ضیافت الهی بهره مند شویم.

رئیس پلیس کشور با اشاره به ارائه گزارش توسط سردار «حسین رحیمی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور، ادامه داد: از گزارش جامع و کامل سردار رحیمی و زحمات همه شما عزیزان در پلیس امنیت اقتصادی قدردانی می کنم؛ انصافا تلاش ها و زحمات شما در پلیس امنیت اقتصادی قابل تقدیر و ستایش است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به تمرکز دشمن بر جنگ ترکیبی علیه کشور مطرح کرد: یکی از ارکان جنگ ترکیبی دشمن، جنگ اقتصادی با ما است و دشمن در صدد است از مسیر این جنگ به ما ضربه بزند که تاکنون نتوانسته و زین پس هم نخواهد توانست.

سردار رادان خطاب به مدیران، افسران و نیروهای پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه شما افسران این جنگ هستید،تاکید کرد: به حقیقت وجودی ماموریت، اهمیت و حساسیت آن آگاه باشید؛ بنده بر تشدید اقدامات مقابله ای با مفسدان اقتصادی تاکید ویژه ای دارم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی یک سازمان «نهادی» است، تاکید کرد: برای مبارزه با مفسدان اقتصادی و البته توسعه امنیت اقتصادی باید عمل «انقلابی» و «جهادی» را سرلوحه کار قرار دهید.

وی با تاکید بر لزوم تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق بر لزوم تدوین برنامه انقلابی برای مقابله با قاچاق به ویژه جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور تاکید و تصریح کرد: استقرار پلیس در گمرکات باید هدفمند، هوشمند، توسعه و سازمان یافته باشد و گمرکات باید به صورت کامل در تصرف اشراف اطلاعاتی پلیس باشند.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر اهمیت توسعه امنیت اقتصادی،عنوان کرد: ما حتما بایستی  از  سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حمایت کنیم که می خواهند چرخ اقتصادی را بچرخانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و مدیران برتر پلیس امنیت اقتصادی تقدیر شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز