خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در جمع سران طوایف و ریش‌سفیدان سیستان و بلوچستان:

امنیت پایدار حاصل وحدت و همدلی بین آحاد مردم/ بزرگان طوایف در برابر تبلیغات استکبار، شفاف‌سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۶۶

فرمانده کل فراجا امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش‌سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف‌سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا  رادان در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان محلی استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، استان سیستان و بلوچستان را یکی از امن ترین استان ها در کشور دانست و گفت: این امنیت حاصل تلاش، همکاری و هوشیاری مرزنشینان عزیز، مرزبانان، مجموعه انتظامی، سپاه، ارتش و همچنین سایر دستگاه ها و مسئولان کشوری است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کشور،گفت: باید شکر گزار این امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم که حاصل این همکاری و وحدت دشمن را ناامید کرده و نقشه های شومشان به خودشان برگشته است.

عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور گفت: امروز اگر خون شهید اهل سنتی در یک ماموریت ریخته می شود نمونه ای بی نظیر از وحدت است و اگر توطئه های دشمنان در کشور همواره ناکام می ماند نشان از وحدت و همدلی بین آحاد مردم است.

 فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی بین آحاد مردم دانست واظهار داشت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی کرده و واقعیت ها را نمایان کنند.

سردار رادان با اشاره به اینکه سران طوایف بایستی مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند افزود:خوشبختانه وحدت واتحاد مذاهب موجب شده تا دشمن نتواند خدشه ای به این مرزو بوم وارد کند.

وی در پایان به پیشرفت های نیروهای مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس نیازمند بودیم امروزه در منطقه و جهان کشور عزیزمان قدرت دفاعی خوبی به دست آورده و این توان و عظمت نیروهای مسلح، به برکت فرمانده معزز کل قوا روز به روز بیشتر هم می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز