خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

تاکید سردار رادان بر لزوم تجمیع شماره تلفن‌های امدادی در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۹۲

فرمانده کل فراجا با تاکید بر لزوم تجمیع شماره تلفن‌های امدادی در جاده‌ها گفت: حتما مردم دوست دارند که با یک شماره امدادی در صورت بروز حوادث جاده‌ای تماس بگیرند و اکنون آشناترین شماره تلفن برای شهروندان شماره پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتمین رزمایش آمادگی و تقویت توان و تحرک پلیس راهور کشور، افتتاح مرکز پاسخگویی تلفنی پلیس راهور فراجا و راه‌اندازی موزه پلیس راهور در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در جمع خبرنگاران گفت: انضباط اجتماعی، یکی از شاخص‌های پیشرفت و توسعه در جامعه است و بخش مهمی از انضباط اجتماعی نیز مربوط به رعایت مقررات در نحوه رانندگی در معابر عمومی و جاده‌ها است و هرچقدر این انضباط بیشتر باشد، شاخص رشد و پیشرفت جامعه بیشتر نمایان خواهد شد. 

وی افزود: مردم ما این استحقاق را دارند که جزو جوامعی باشند که انضباط اجتماعی در آنها نمایان باشد، اما علاوه بر این که عموم شهروندان در این حوزه مسئولیت دارند، وضعیت معابر، ایستگاه‌ها و خدماتی که باید به مردم ارائه شود نیز در افزایش انضباط اجتماعی نقش مهمی دارد. بنابراین پلیس از طریق پلیس راهور در حوزه ایمنی ترافیکی مطالبات لازم را از سایر دستگاه‌های مسئول پیگیری خواهد کرد. 

رادان همچنین با تاکید بر لزوم تجمیع شماره تلفن‌های امدادی در جاده‌ها گفت: حتما مردم دوست دارند که با یک شماره امدادی در صورت بروز حوادث جاده‌ای تماس بگیرند و اکنون آشناترین شماره تلفن برای شهروندان شماره پلیس است. 

وی در پایان تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که علاوه بر تجمیع شماره‌‌های تلفن امدادی جاده‌ها، اگر خود دستگاه‌هایی که در جاده‌ها به مردم خدمات می‌دهند، نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و راهداری نیز در یک جا قرار بگیرند، هم هم‌افزا خواهند بود و هم بیشتر می‌توانند جاده‌های کشور و حوادث مربوطه را کنترل کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز