خبرگزاری کار ایران

سفارت ایران در ایروان:

ایستادگی ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۵۰

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در بیانیه‌ای با اشاره به تحولات اخیر فلسطین تاکید کرد: دنیا امروز می‌داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه‌جانبه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و سکوت حامیان بین المللی آن است.

به گزارش ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان در بیانیه‌ای حملات ددمنشانه و وحشیانه رژیم تروریستی، کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی  علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به‌ویژه ملت محاصره‌شده فلسطین در غزه را به‌شدت محکوم کرده و تاکید داشت: دنیا امروز می‌داند ایستادگی ملت مقاوم و شجاع فلسطین علیه رژیم نژادپرست و آپارتاید صهیونیستی پاسخ به چندین دهه ظلم و جنایت همه‌جانبه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و سکوت حامیان بین المللی آن است.

قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی  مردم مظلوم غزه و اجبار آنها به ترک خانه ‌و کاشانه خود از مصادیق بارز جنایت جنگی و نقض فاحش قوانین و مقررات بین المللی و نمونه آشکار  نسل‌کشی  و همچنین لکه ننگی بر دامان مدعیان دروغین حقوق بشر و حامیان این رژیم کودک کش است.

عملیات طوفان الاقصی نشان داد که فلسطین زنده است و در قلب ملت های منطقه و جهان جای دارد و تلاش های این رژیم و حامیان آن برای فراموشی قضیه فلسطین محکوم به شکست است.

ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و درخواست شفای عاجل برای مجروحان این حملات کور و قساوتمندانه برای شهدا رحمت و علو درجات و برای بازماندگان از درگاه الهی صبر و اجر مسالت داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز