خبرگزاری کار ایران

۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی وابسته به گروه تکفیری داعش در استان کرمان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۳۵

دادستان مرکز استان کرمان گفت: یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و ۷ نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی بخشی بیان کرد: در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و ۷ نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.  

در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روز‌های اخیر مجددا گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت و یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد نا امنی در کشور بود در استان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. 

وی افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهاد‌های امنیتی استان قرار گرفته و بازداشت شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد. 

دادستان مرکز استان کرمان عنوان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز